OFFICE

losse dag

€ 22,50 ex. btw per dag

Werk je heerlijk vanuit huis en heb je geen vaste werkplek nodig, maar vind je het wel tof om af en toe eens bij ons op kantoor te komen werken en te sparren met andere ondernemers? Dat kan ook!  SheEO biedt ook flex work spaces aan, die op reservering voor een dag te huur zijn.  Een kantoor met snel internet, lekkere koffie, een spreekkamer, keuken en natuurlijk de leukste collega’s die allemaal werken aan hun droombedrijven en jou nog meer kunnen inspireren. 

Let wel op want vol = vol! Ondernemers op contractbasis hebben voorrang. Kijk hieronder voor de mogelijkheden.

 

Wat kunnen jullie verwachten als jullie mij inschakelen als jullie wedding planner?

STAP 1:

We beginnen met een uitgebreid intakegesprek waarin we al jullie wensen en ideeën gaan bespreken en gaan we kijken naar het huidige plaatje. Hebben jullie al een locatie geboekt of op het oog? En hebben jullie al bepaalde leveranciers met geweldige diensten of producten waar je zeker gebruik van wilt maken? We gaan het allemaal uitgebreid bespreken zodat we een perfect beginpunt hebben om te starten met met het creëren van jullie wedding. Na onze meeting ga ik aan de slag met een plan van aanpak.

STAP 2:

Ik maak een plan van aanpak, waarin alle grote lijnen uitgewerkt staan die aangepakt moeten worden. Deze planning biedt houvast tijdens het algemene proces en zorgt er ook voor dat jullie precies weten waar jullie aan toe zijn. In het plan van aanpak kun je ook de begroting vinden. Deze maak ik aan de hand van jullie aangegeven budget. Deze begroting zullen we tijdens het proces nauwlettend in de gaten houden en bijstellen waar nodig. Ik zal dit budget persoonlijk voor jullie bewaken.

STAP 3:

Je kunt mij altijd bereiken voor advies en vragen. We plannen 2 x een voortgangsgesprek. Hierin gaan we kijken waar jullie staan, wat er nog gedaan moet worden en wat de volgende stappen zijn. Het is ook mogelijk om meer gesprekken in te plannen. Je krijgt toegang tot mijn netwerk. Natuurlijk zijn jullie vrij om jullie eigen leveranciers te kiezen maar door mijn grote netwerk kan ik jullie ook voorstellen aan collega’s. Indien gewenst kan ik aanwezig zijn bij de afspraken die jullie hebben met leveranciers.

STAP 4:

 Het contact met de leveranciers verloopt via The Bridal Blush. Hiermee worden jullie ontzorgt. De afspraken die gemaakt zijn, zal ik ook voor jullie checken en maak ik een draaiboek voor your big day.  Om jullie gasten alvast wat meer info over het verloop van de dag te geven stel ik een ceremoniemeester brief op. Hierin staan de belangrijkste, ‘regels’ en het laatste nieuws in voor de trouwdag. We  bespreken het draaiboek op locatie. en ik ben als ceremoniemeester aanwezig op jullie bruiloft, uitgaande van 10 uur.

Weddingmanager

€ 2.399 (O.B.V. 30 UUR, EXTRA UREN € 75 P.U.)

Wil je heel graag alles zelf doen, maar vind je het wel fijn om al je vragen op iemand af te sturen die bekend is met het plannen van een bruiloft? Dat kan ook! Het plannen van een bruiloft kan nogal overweldigend zijn. Er komt altijd meer bij kijken dan je van te voren hebt gedacht. En je omgeving heeft natuurlijk heel veel goedbedoelde tips en adviezen, maar passen die wel bij jullie als bruidspaar? Als weddingmanager ben ik onpartijdig, en zal ik alleen adviezen geven die bij jullie wensen aansluiten. We vinden het toch allemaal fijn om op iemand terug te kunnen vallen?

Wat doe ik voor jullie als wedding manager?

STAP 1:

We plannen een intakegesprek in om al jullie ideeën door te nemen. Ik stel een persoonlijk plan van aanpak op die ik jullie digitaal toestuur. Deze kunnen jullie als leidraad gebruiken voor het plannen van jullie bruiloft. Op deze manieren zorgen we dat we geen aspect van het plannen over het hoofd zien. Ik ben jullie adviseur tijdens het planproces. 

STAP 2:

We maken een groepsapp aan met jullie. Op deze manier kunnen jullie mij snel bereiken en kan ik snel de schakelen. Jullie krijgen toegang tot mijn leveranciersnetwerk. Ik heb een groot netwerk, dus indien nodig kan ik jullie koppelen met één van mijn leveranciers, tevens maak ik een draaiboek voor your big day.

STAP 3:

Om jullie gasten alvast wat meer info over het verloop van de dag te geven stel ik een ceremoniemeester brief op. Hierin staan de belangrijkste punten, ‘regels’ en het laatste nieuws in voor de trouwdag. Het bespreken van het draaiboek  doen we op locatie en ben ik als ceremoniemeester aanwezig op jullie bruiloft, uitgaande van 10 uur.

Ceremoniemeester

€ 1.499 (o.b.v. 20 uur, extra uren €75 p.u.)

Ben je zelf een behoorlijke regelnicht en heb je alles helemaal onder controle? Super! Maar heb je er al eens over nagedacht wie jullie mooie plannen gaat uitvoeren op de dag zelf? Geef je een vriendin de eer om jullie ceremoniemeester te zijn, of misschien wel je (schoon)zus… Of wil je toch liever dat zij de hele dag bij jullie zijn en willen jullie het ceremoniemeesterschap uit handen geven aan een professional? That’s where I come in!

Naast het volledige weddingplannen bieden wij ook de mogelijkheid tot een kleiner pakket in de vorm van professioneel ceremoniemeesterschap. Het checken van de afspraken, het opstellen van het draaiboek en de regie op de dag zelf liggen in mijn handen. En geloof me, I won’t let you down!

Aan de hand van de informatie die jullie me geven:

STAP 1:

Voorafgaand hebben we een kennismakingsgesprek, waarin we al jullie wensen en ideeën kunnen bespreken. Wellicht hebben jullie al e.e.a. geregeld, dit kunnen we dan meteen bespreken. Ik check de afspraken die jullie met leveranciers hebben gemaakt. En maak ik een uitgebreid draaiboek voor your big day.

STAP 2:

Om jullie gasten alvast wat meer info over het verloop van de dag te geven, stel ik een ceremoniemeester brief op. Hierin staan de belangrijkste punten, ‘regels’ en het laatste nieuws rondom jullie trouwdag. We bespreken daarna nog één keer het draaiboek door op de locatie. Op de dag zelf ben ik aanwezig op jullie bruiloft, uitgaande van 10 uur.

Kind words

Sluit Menu